czwartek, 4 października 2012

ParaNorman


Udało mi się w końcu zobaczyć ParaNormnana :D powiem szczerze, że mi się podobał, chociaż miejscami się dłużył, miał całą mase mocnych momentów.

Obawiałam się tego o czym powiedział mój kolega oglądają trailer, że film lalkowy będzie zbyt prawdziwy, za bardzo będzie przypominał wyśmienitej jakości 3D. Na szczęście tak nie było :D Było całkiem sporo widać - zmieniająca się mimika twarzy, sztuczne włosy, które były stale w ruchu. Był bardzo płynny, a jednak nie stracił smaczków filmu lalkowego, nie jest idealny i chyba dlatego tak dobrze to wygląda.

Kilka fotosów z filmu:






Kilka fotosów z planu:




Miałam się rozpisać, ale narazie tego nie zrobię. Znajdę więcej fotosów z planu, to napisze więcej o tym jak ten film powstał, a póki co - zapraszam do kina, warto ;]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz