niedziela, 6 maja 2012

Cześć!


  Mam na imię Sandra i od ponad trzech lat zajmuje się zawodowo animacją.
Animatorem chciałam być od 16 roku życia, nie jest to zbyt popularny zawód, a jednak
udało się, co dowodzi, że nie ma rzeczy niemożliwych jeżeli bardzo się czegoś chce ;]

  Stworzyłam tego bloga po to by motywować samą siebie do stałej pracy i nie spoczywania na 
laurach, a jeżeli przy okazji ktoś dowie się czegoś nowego na temat polskiej animacji, to sprawi 
mi to wiele radości ;)

  Tematy które porusze będą dotyczyły tego co sama robie – nowe projekty, proces przygotowań 
oraz całego powstawania filmu animowanego. Chce również pisać o tym co się dzieje na rynku 
animacji, o różnych technikach i programach.
  Bajki animowane są niezwykle ważne dla rozwoju naszych milusińskich, jest to medium które najłatwiej do nich dociera, dlatego uważam ten temat za niezwykle ważny i potrzebny.

Mam nadzieję, że będziecie tu często zaglądać i przy okazji pokazywać innym
to co dzieje się tu na blogu

sand. ;]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz