poniedziałek, 29 września 2014

Krótkie formy

Zastanawiałam się jakiś czas temu, jakie formy animacji lubię najbardziej.

Ubóstwiam krótkie formy, animacja do muzyki jest chyba moim faworytem, teledyski, czołówki filmowe... zdecydowanie to mój świat.

Krótka forma jest czymś co może zaciekawić i nie zanudzić, takie dawkowanie emocji. Dla mnie osobiście jest to sztuka. Oczywiście długi metraż też lubię, ale chyba nie jest to "moja" forma przekazu.

Czołówka filmowa którą uwielbiam to np. True Detective efekt podoba mi się na tyle bardzo,
że chętnie spróbuje zrobić coś podobnego ze swoją sylwetką.

Prawda jest taka, że ta czołówka powstała w dużym stopniu w 3D, ja tej metody nie zastosuję, ponieważ się na niej nie znam, ale myślę, że efekt i tak nie będzie zły.

Autorzy czołówki swój pomysł oparli na zdjęciach z podwójną ekspozycją, które jakiś czas temu cieszyły się dużym zainteresowaniem. Człowiek jako portal.

 
 
 



Więcej na temat tej czołówki, jak dokładniej wyglądało jej powstawanie, znajdziecie TU
 
Efekty mojej pracy, może będzie można zobaczyć pod koniec tego, lub na początku następnego tygodnia, jak tylko dorwe green screen.

Szykuje mi się sporo ciekawych projektów, mam nadzieje, że uda mi się je wszystkie zrealizować 
i zmobilizuje mnie to do bywania tu częściej.

Pozdrawiam ciepło.
 
 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz